۵ پاسخ

سلام عزیزم فشارخون رو چک کن‌حتما شاید بالا یا پایینه

دقیقا منم اینجوری شدم دو روز میشع

فشارت رفته بالا شاید

من بعد ازمایش قند ک دادم درگیرم با سرگیجه

شب ناخواسته نخوابیدی رو کمرت‌؟
من وقتایی که رو کمر بیوفتم طولانی مدت اینطور میشم

سوال های مرتبط