۸ پاسخ

من پسرم همیشه همینم...یعنی یجور حال خرابی

اره طبیعیه یهوخیس خالی میشم دوباره اوکی میشم چنددیقه بعد دوباره کولرو پنکه و این چیزااصن فایده نداره

من یه آتیش متحرکم😂😂😂

نی نیت پسره؟؟؟؟

بعله

وای اره من که همیشه گرممههههه
شوهرم دیگ دیوونه شده از دست تو بهار مجبورش کردم کولر وصل کنه الانم جلو کولرم 😂😂قبلا سرمایی بودم شدید

آره منم همینجوریم طبیعیه

آره طبیعیه

سوال های مرتبط