من پسرم همیشه همینم...یعنی یجور حال خرابی
اره طبیعیه یهوخیس خالی میشم دوباره اوکی میشم چنددیقه بعد دوباره کولرو پنکه و این چیزااصن فایده نداره
من یه آتیش متحرکم😂😂😂
نی نیت پسره؟؟؟؟
بعله
وای اره من که همیشه گرممههههه
شوهرم دیگ دیوونه شده از دست تو بهار مجبورش کردم کولر وصل کنه الانم جلو کولرم 😂😂قبلا سرمایی بودم شدید
آره منم همینجوریم طبیعیه
آره طبیعیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.