اقابزرگ قیمتاش خوبه تنوعشم خوبه لباساش زیاد جالب نیست فقط بقیه چیزا عالیه
سلیقه اییه بنظرم جفتش و برو ببین ولی خرید نکن
بعد مقایسه کن بین جفتش ببین کدومش برات هم بصرفه تره هم با اخلاقت جوره
من از عبدل اباد خرید کردم بنظرم جنساش بهتره
کیفیتش بهتره
حتی تعویض هم دارن
کوچیک بزرگ شد مدلش و زنگش و همه چیش
ولی اقا بزرگ تمام وسایلاش توی توریه نه سایز میبینی نه جنس میتونی لمس کنی
من از بهار خریدم
خیابون بهار خریدم من از جا بهتر بود بنظرم
من برای پسر اولم رفتم سیسمونی مرتضی اشرفی دوسال پیش که قیمتاش واقعا مفت بود جنساش عالی الانم برای بچه دوم چندتا وسیله میخام بازم میرم اونجا برای خرید
سلام عزیزم من تاب و کریر و کالسکه و اینا را از کهریزک سیسمونی مارال خریدم تولیدی خیلی قیمتاش عاااالین بزن اینترنت میاره برات ادرسشو لباساشم از بازار خیام و پانزده خرداد
آقا بزرگ کجاست همه میگن؟
من عبدل آباد نرفتم ولی آقابزرگ چون همه چی رو یکجا داره و قیمتهاش هم مناسبه، خوب بود به نظرم.
عبدل آباد خوبه اقابزرگم همون سر عبدل آباده دیگ برو همه رو ببین قیمتارو مقایسه کن
آقا بزرگ خیلی خوبه هم اینکه همه چی داره هم کیفیت و قیمتش عالیه
من رفتم آقا بزرگ خریدامو کردم اومدم تنوع زیاده و قیمتاش مناسب
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.