۱۲ پاسخ

نه گلم زیر ۳۷ هفته زایمان زودرس حساب میشه ... شما دیگه نی نی کامله

۳۸ تایم زایمان سزارین هست نگران نباش کامله

من ۳۶ هفته کامل پسرم دنیا اومد و دستگاه نرفت

من اول۳۸ختم بارداری داد دکترم ن خداروشکر اوکی بود

من گف دکترم از۳۶ک کامل بشه بچه دیگه اکیه ولی ذستگاه روممکنه بچه چهل هفتم نیازداشته باشه بعضضیاشون برن چون بستگی داره ب بدن بچع

چطوری فهمیدین نشتی کیسه آب دارین؟

عزیزم سزارین رو همون ۳۸ هفته برمیدارن🥰

عزیزم همه چی بستگی ب بچه داره
پسر من با دوکیلو ۸۰۰بدنیا اومد رشدش دو هفته عقب بود تو ۳۸هفته اوک بود

نه دستگاه نمیره مگر اینکه مشکل یا اتفاق دیگه دور ازجون داشته باشه مثلا ابشو بخوره یا نفسش تند باشه

ن دیگ عزیزم بچه کامله منم‌نوبت عمل داده برا ۳۸ هفته ۴ روز دیگ نوزاد از ۳۶ هفته کامل بستگی ب شرایط بدنی خود نوزاد داره

نه انشالله
معمولا این هفته کاملن و نیاز به دستگاه نیس
ولی دکترم بهم گفت بچه با بچه فرق داره

نه دستگاه نمیره عزیزم

سوال های مرتبط