فک کنم دندونشه
امکان داره نسازه
عزیزم دکتر به من گفت الان دیگه میتونی آپتامیل ساده بدی چون دوره حساسیت تموم شده، منم آپتامیل ۲ ساده میدم، شاید هم پسرت داره دندون درمیاره واسه همین
اپتامیل بیرون رویش زیاده
منم از ماه دیگه باید اپتامیل ۲ رو شروع کنم، ممکنه بهش نسازه؟
البته من پنج ماه دارم همین ۱ رو میدم و از ده روز پیش دخترم همه چیش بهم ریخته. روزی ۵ ۶ بار بیرون روی داره. بهش پدی لاکت دادم یکم بهتر شده
پدی لاکت برا اسهاله بده بهش موز و سنجد و اینا بده
تا هفته دکتر مهوا گفت وقتی شیر جدید میدی بهش زمان بده و صبر کن
عزیزمشیرش چرب هست یا نه؟
اره دیگعزیزم نمیسازه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.