۹ پاسخ

فک کنم دندونشه

امکان داره نسازه

عزیزم دکتر به من گفت الان دیگه میتونی آپتامیل ساده بدی چون دوره حساسیت تموم شده، منم آپتامیل ۲ ساده میدم، شاید هم پسرت داره دندون درمیاره واسه همین

اپتامیل بیرون رویش زیاده

منم از ماه دیگه باید اپتامیل ۲ رو شروع کنم، ممکنه بهش نسازه؟
البته من پنج ماه دارم همین ۱ رو میدم و از ده روز پیش دخترم همه چیش بهم ریخته. روزی ۵ ۶ بار بیرون روی داره. بهش پدی لاکت دادم یکم بهتر شده

پدی لاکت برا اسهاله بده بهش موز و سنجد و اینا بده

تا هفته دکتر مهوا گفت وقتی شیر جدید میدی بهش زمان بده و صبر کن

عزیزم‌شیرش چرب هست یا نه؟

اره دیگ‌عزیزم نمیسازه

سوال های مرتبط