من که موفق نبودم
هشت روز تلاش کردم ولی نشد دو روز اول هر نیم ساعت میگفتم بریم دستشویی میومد
ولی تو این ۸ روز اصلا خودش نگفت
بعد دو روز به هیچ وجه نمیومد دستشویی با گریه میبردمش
اکثرا هم میزد
من ۱۷ ماهگی گرفتم
یه هفته کلا یاد گرفت هر دو
تا یه ماه شاید یه کوچلو میریخت ولی دیگه قشنگ نگه میداره
دختر من روز اول دوبار خطا داشت اما همون موقع هم انگار حس میکرد جیش داره میگفت مامان مامان بعد میگفت جیشم ریخت
روز بعدش روز دوم رفتیم براش قصری گرفتیم و استیکر و شورت آموزشی تا اومدیم خونه کاملا خشک بود چون قبلش گفتم که پوشک نداری و بزرگ شدی و نبستم براش
از روز سوم به بعد به عشق قصری و استیکرا خیلی تشویق شد و گاهی میگفت جیش داره اما خودمم مدام یاداوری میکردم که جیش داشتی به مامان بگو بریم استیکر بچسبونیم
از روز چهارم به بعد کاملا خودش گفت
ناگفته نماند که شبا تا دو سه شب اول جیش کرد اما من گفتم این جیشا جاشون تو سرویسه مامان میخوان برن پیش مامان و باباشون و دیگه شبا هم نکرد خداروشکر
کلی هم هر سری میگه جیش دارم شعر میخونم و دست میزنم و تشویقش میکنم
پسر من قبل اینکه از مای بیبی بگیرم یاد داده بودم تو دسشویی موقع باز کددن پوشک جیش کنه بعد بشورمش اینشو بلد بود بعد اون فقط توضیح دادم ک دیگ مای بییی نداری مثل مامان بابا باید تو دسشویی جیش کنی
براش برچسب گرفتم ک هر وقت جیش کردی یدونه میزنی ب دیوار یا خوراکی گرفتم گذاشتم تو دسشویی گفتم برات جایزه گداشته چون جیش کردی
۴ روز اول واقعا سخت بود روز اول همکاری کرد خطاهم داشت روز دوم کمتر همکاری میکرد روز سوم اصلااااا همکاری نمیکرد خطاهم وسط خونه انجام داد😂 روز چهارم دیگ کم کم یاد گرفته بود یکم نگه داره جیششو پیپی ام میترسید بکنه
از روز ۵ ب بعد گاهی جیششو گف گاهیم خودم سر دو ساعت میبردم وقتی نمیگف الان جیششو کامل میگه روز ۱۲ . پیپیم میگه ولی خیلی نگه میداره میترسه ک پیپی بیاد
چه قصه ای میگی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.