فعععکککک نکنممم😂
اخه شناسنامه کار ثبت احواله اگر بیمارستان بخواد بده خیلی جعل و دستکاری میشه
گواهی ولادت میدن یه کد رهگیری داره اونو میبری ثبت احوال شناسنامه میگیری
اره بیمارستان برای پسرمنو فرداش دادن
مال منو بیمارستان دادن همون روز
نه عزیزم شناسنامه رو فقط ثبت احوال صادر میکنه الکی میگن خیالت راحت
ن منک نشنیدم بعد چن روز از ثبت احوال باید بگیریم
نه گواهی ولادت میدن فرداش میبری ثبت احوال همون موقعه شناسنامه میده
نه عزیزم گواهی میدن
من جمعه زایمان کردم شنبه ظهر که مرخص شدم قبلش شوهرم رفته بود ثبت احوال و شناسنامه رو گرفته بود
شناسنامه رو ثبت احوال میده دیگه چه ربطی به بیمارستان داره
مگه بیمارستان ثبت احوال داره😂فقط نامه میدن
شناسنامه رو باید ثبت احوال بده ربطی به بیمارستان نداره. فقط گواهی تولد میدن از بیمارستان برای ثبت احوال
چطوری شناسنامه بدن؟
تاجای که میدونم اینجا گفتن شناسنامه مادر پدر و گواهی تولد بچه مستقیم میفرستن ثبت احوال بعد شما به عنوان والدین میرید کارای اداریش میکنید یا بهتون میگن چیا تا چه تاریخی ببرید ثبت احوال
تو بیمارستان کد رهگیری میدن ک بعدا هروخ خواستین اون کدو میبرین ثبت احوال براش شناسنامه میگیرین
من نشنیدم ولی برای برادرزادم که دی ۴۰۳ دنیا اومد داداشم روز دوم رفت ثبت احوال همون موقع گرفت اومد
😐😐😐😐😐😐😐😐😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.