۹ پاسخ

اسمش،چیه استامینوفن

منم چهل روزش بشه میبرم

منمم امروز میبرم. با چ روشی ختنه کردین؟
خیلی اذیت شد بچه؟🥺

سلام مبارکش باشه منم میخام ختنه کنم هه میترسم دردش بگیره
درد داشت اذیته؟

هر موقع عک کردی یه کوچولو بهتره پاراکید بده

این خوبه یکم غلیظ تره بیشتر اثر میکنه

پاراکید استامینوفنه
این ایبوپروفنه قوی تره

این قویتره ضد درده ولی حتنا با معده پر باید بدی

پاراکید خوش طعم تره بچه بهتر میخوره

سوال های مرتبط