سلام
برا بدو تولد مولفیکس سایز ۱ بخرم یا ۲؟

۱۱ پاسخ

یک...

سایز1

بستگی به وزن نینی داره از الان تقریبا مشخصه ک ریزه یا درشته دیگه؟
اگه تخمین میزنن وزنش زیر ۳ هست ک صفر باید بخرید

باید ببینی وزنش چجوریه
من و همسرم بالای ۳ کیلو‌ بودیم من برا ۳ کیلو به بالا گرفتم
وزن بچه هم ژنتیکیه
سونو اخر ببین چند کیلوئه رو‌همون حساب بگیر

مای بیبی صفر بخر مولفیکس یک براش خیلی بزرگ میشه

سایز یک

مای بی بی بگیر،سایز صفر
اگه ورنش بیشتر از 3500 بود 1 بگیر
مولفیکس هم نگیری بهتره

سلام ۱ اگ‌وزنش بالا۳ باشه وگرنه مای بیبی صفر

سلام سایز یک بگیر

سایز1

سلام
یک

سوال های مرتبط