من دخترمو تو اون سن بردم کلاس نقاشی و سفالگری تو کانون پرورش فکری ثبت نام کرده بودم، از اونجا کتاب داستانم میآوردیم براش میخوندم، همشو حفظ حفظ بود، یعنی من خونده بودم براش اون تصویر خوانی میکرد بعدن برام و جالب بود بعد ۲ سال وقتی برای جشن فارغ التحصیلی کلاس اولش تو کانون جمع کردن بچه هارو، مربی کانون برای بچه ها کتاب خوند دخترن همراه با اون کتاب رو از حفظ میخوند بعضی قسمتشو از دخترم میپرسید تا تعریف کنه، کلا اعتماد بنفس رو بالا میبره بردن بچه به کلاس و کانون و ...
کلاس بلز هم ثبت نام کردم اما ۲ جلسه رفت بعد نخواست بره منم نبردمش
اون رامپر محرمی ک دوستت میفروشه نمیتونم پیدا کنم تو روبیکا چیکار کنم لطفاً جواب بده🫠😭
فتانه نظر خودت هست
ولی یکم به بچه داری سخت میگیری
از الان کلاس و... بره بعد از مدرسه فراری میشع
ببرش پارک و شهربازی بچگی کنه
حتی به حرف زدنشم خیلی سخت نگیر
عزیزم من از۳سالگی گذاشتم مهد چون خودم شاغل بودمخیلی براش خوب بود
من مادر کودک می برم راضیم دخترم هم خیلی دوست داره تو روابط اجتماعی خیلی تاثیر گذاشته دختر من خیلی وابسته من بود
چه عکس قشنگی 💕🥰
تولد ماهلین خانومه؟
ن من جایی نمیبرم چون دخترم بدون من جایی نمیره
ابهر کجا رو داره که ببریم من از چند نفر پرسیدم گفتن خانه و آشیانه هست
کلاسای خوبی برگذار میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.