بخور نوش جونت، یهو دلتو میزنه😅 من دوکیلو دوکیلو میخریدم الان دوهفتس یک کیلو مونده تو یخچال نگاش میکنم حالم بد میشه😆
منم هفته های اول ازبس ترشی خوردم اسید معده گرفتم سعی کن زیاده روی نکنی
عزیزم. من ماما م گفت که تو هفته های اول چیزای ترش نخورم و بخصوص گوجه سبز
توهم به نظرم خیلی نخور، درحد کم بخور که هوست بشینه
منم کلا دارم گوجه سبز میخورم حالمو خیلی خوب میکنه🤤
اره منم دوست دارم جلوم باشه تمومش نکنم ول نمیکنم 😅
وای منم زیاد میخورم😂😂😂😂😂😂
پسر داری 😉😋
منم خیلی میخورم
خیلی حال میده دلمو باز میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.