خیلی گوجه سبز میخورم اصلا سیر نمیشم ضرر نداره که

۸ پاسخ

بخور نوش جونت، یهو دلتو میزنه😅 من دوکیلو دوکیلو میخریدم الان دوهفتس یک کیلو مونده تو یخچال نگاش میکنم حالم بد میشه😆

منم هفته های اول ازبس ترشی خوردم اسید معده گرفتم سعی کن زیاده روی نکنی

عزیزم. من ماما م گفت که تو هفته های اول چیزای ترش نخورم و بخصوص گوجه سبز
توهم به نظرم خیلی نخور، درحد کم بخور که هوست بشینه

منم کلا دارم گوجه سبز میخورم حالمو خیلی خوب می‌کنه🤤

اره منم دوست دارم جلوم باشه تمومش نکنم ول نمیکنم 😅

وای منم زیاد میخورم😂😂😂😂😂😂

پسر داری 😉😋

منم خیلی میخورم
خیلی حال میده دلمو باز میکنه

سوال های مرتبط

مامان معجزه ی خدا مامان معجزه ی خدا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته دهم بارداری