سلام دوستان کسی از جنسیت بچم سر در میاره؟ ممنون میشم پاسخ بدین

تصویر
۵ پاسخ

ماهت که بالاست چجوری بهت نگفته

این چه رفتاریه؟اینجا مگه سونوگرافیستن!!!اینچیزا فقط با پزشکه

غربالگری دوم رفتی؟

مگه همونجا بهت نگفتن

انگار پسسره

سوال های مرتبط

مامان امیرارسلان💙👼 مامان امیرارسلان💙👼 روزهای ابتدایی تولد
مامان نورا،پناه،نویان مامان نورا،پناه،نویان ۵ ماهگی