ای بو من لیم نداوا واکسنی بوچه
عزیزم حتما باید همه زنان باردار بزنن ؟؟
منم اخرین واکسنی که زدم ۱۷سالگم بو در مدسه
من زدم ولی فقط دستم درد میکرد تب نداشتم
من تب ولرز کردم استامینوفن ساده خوردم
من هفته پیش زدم دو روز دستم شدید درد میکرد
از روز دوم دردش کم کم رفت
من یک روز خیلی بی حال بودم و کلا دراز کشیدم،دستمم دو روز درد داشت که کاملا قابل تحمل بود، تبم نکردم ولی اگه دیدی داغی حتما استامینوفن بخور نگو تحمل میکنم تب خطرناکه تو بارداری
میتونی استامینوفن ساده بخوری
اره میتونی بخوری من تجربه ی کزاز گزاشتم میتونی بخونی..
منم زدم شب اول تب خفیف داشتم سردرد داشتم دست درد.کیسه اب گرم رو دستم گذاشتم اگه سردرد داری استامینوفن بخور
یکی دو روز دستم درد گرفت بعد خوب شد
سلام من امروز زدم درد ندارم ولی گفتن کمپرس سرد بزارید روز اول فردا کمپرس گرم و فقط اگه تب دارید استامینوفن ساده بخورید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.