شما معمولا چی میخورید برای تکون خوردن نینی‌؟؟؟

۱۷ پاسخ

خرما بیسکوییت بستنی

بستنی،شکلات، رانی نوشیدنی شیرین اب انبه

عزیزم پیاز و گلاب بخور همون ی دقیقه نشده تکون میخوره🫀

هندونه ملون بستنی

الان قربونش برم تو بغلم وول میخوره😁❤️

ابمیوه انبه عالی

بستنی که میخوردم بعدش کلی وول میخورد بچم

چیزای شیرین بخور
مثل آبمیوه بستنی شکلات یا مربا

آب خنک😋
تو هر ساعت شبانه روز باشه تکون میخوره

من بستنی یا اب انبه میخوردم

من الوچه ولواشک میخوردم...یادش بخییر😍😍

بستنی

من کشک که میخورم تا یه ساعت هی تکون میخوره🫠

چیز شیرین بخور خرما

بستگی داره بعضی بچها با ترشی شوری تکون میخورن بعضیا با شیرینی

من هر چی میخورم تکون میخوره

بستنی عالیه😋

سوال های مرتبط