۴ پاسخ

فقط پیاز یدونه سیر.. پیازم میتونی 4 قاب کنی بندازی ک بعدش بندازی دور.. هویج و جعفری و ادویه.. و 4 قاشق اب..

من با برنج و ماش یا عدس بیشتر میپزم گاهی بلغور گندم فقط با گوشت مث حلیم درس میکنم

هویج ی خورده برنج پیاز
اینا رو دیدم میریزن ولی بنظرم انقدرم مقویش نکن ک واسه معده بچه سنگین بشه

پیاز رنده شده و نمک و زردچوبه

سوال های مرتبط