رفلاکسه احتمالا
ببر چهارراه یافت اباد ساختمان امیرکبیر دکترعبدالوهاب دوست منم دخترشو هیچ کس نتونست تشخیص بده امااین دکتر خیلی باتجربست و تشخیصاش خوبه
من وقای خواب طولانی داره سه چهار ساعت سینمو با اذیت میگیره اما اینقد نازش میکنم موهاشو نوازش میکنم با صبر میکیره البته من کمکی بهش شیر خشکم میدم شیرم کنه
سینه سمت راست ابه سمت چپ غذاس بعضی وقتا دلش میخواد سینه سمت راستو بگیره نیازه بدنش ابه
دختر من هر وقت زیر سینه گریه و جیغ میزد یا نفخ داشت و دل درد یا آروغ داشت
ببین با صبر حوصله نازو نوازش کن میگیره
دختر من بعد واکسن دوماهگی اینجوری شد تا سینمو میدید گریه میکرد و جیغ میکشید دیگه چند روزی با قطره چکون و قاشق بهش شیر دادم بعدشم تو خواب گرفت
هنوزم فقط تو خواب سینمو میگیره اونم یک سینه 🤦♀️
شاید رفلاکس داره یا کولیک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.