خانوما میدونین چی نوشته خیلی استرس دارم
نوشته جنین aca است

تصویر
۴ پاسخ

قرصی چیزی مصرف نمیکنی؟
ناهنجاری قلبی داره ومادرزادیه

آخی پیش عاطفه باطبی میری؟خیلی دکتر خوبیه من تو جنگ ناچار شدم بیام شمال و ایشون پیدا کردم اونجا و اولین بار صدای قلب بچمو پیش ایشون شنیدم .خیلی دکتر با حوصله و باسوادیه

داخل اینترنت بزن جنین aca هست ینی چه. برات کامل میگه

قلبش

سوال های مرتبط

مامان گیلاسی مامان گیلاسی هفته بیست‌ویکم بارداری