۳ پاسخ

نمیدونم این چه موقع سرما خوردن بود با این فصل

منم بدجور سرما خوردم
۲۴ساعت ماسک زدم فقط تو دستشویی بخدا در میاوردم عوض میکردم اصلا تو صورت بچه نمیرفتم سرم میبردم بالا شیرش میدادم
مراقبت کن بچه منم اندازه خودت بود ک سرما خوردم

استامینوفن ساده مجازه و به من اموکسی سیلین داد گفت بهتره با فاصله از شیردهی استفاده کنی

سوال های مرتبط