۱ پاسخ

منم سرما خوردم همین علائم داشتم نمیتونستم برم دکتر از داروخانه یه شربت به اسم سیمو پرگنا گرفتم مخصوص مادران شیرده و باردار بود که خدارو شکر خوب بود ، مرتب ماسک بزنید که بچه نگیره

سوال های مرتبط