۶ پاسخ

عزیزم یخ ساز ساید ها ها داخله،ماله من بو نمیده ولی دوو هم نیس،کلا از محصولات دوو خوشم نمیاد،لباس شوییش اشغال بود،ساید هم داداشم داره راضی نیس

الان مارک دیپوینت خیلی خوبه میخواین بگیرین

من دارم نه عزیزم همچین ویزی نیس

یخساز منم داخله باید تمیزش کنی خوب بو نده همینطوری که بو نمیگیره

منم لایک کن نظرات رو بخونم

نه
من مادرم داره بو نمیگیره

سوال های مرتبط