اینا همه چرنده دکون بازار دکتراس
تمام مقاله های پزشکی و رفرنس های پزشکی ردش کردن
تعیین جنسیت تماما به مرد ربط داره
حتی اینکه میگن واژن رو گرم کن طبعت گرم کن همشون چرنده
چون تخمک فقط x هستش
اون اسپرم هستش که xیا y هستش
حالا بستگی به سرعت اون اسپرم داره که x بتونه بره داخل تخمک یا y
ربطی به تغذیه و اقدام خود روز تخمک گذاری و اینا نداره
نه قبول ندارم پسردومم بعدروزای پاکی بایه باررابطه مشکوک باردارشدم...بنظرم اول خواست خدابعدم بستگی به مردداره یعنی اون تعیین کننده هست
من اقدامم روز تخمک گذاری بود
اره اره
من روزای اول تخمک گذاری اقدام کردم و بچم دختره
آره احتمالش میره بالا
بله عزیزم درصد پسر بودن رو خیلی میبره بالا ولی خب عوامل دیگه هم تاثیر داره
من از چندتا منبع علمی تحقیق کردم کلا این چیزا رو رد کردن ک اگه ارضا بشی پسر میشه یا روز تخمک گذاری اقدام کنی پسر میشه یا حتی تغذیه رو هم رد کردن
روزای اول تخمک گذاری میگن دختره
آره ولی عوامل دیگه ای هم هستن، قلیایی بودن واژن، طبع گرم غذایی که به مدت دو ماه باید رعایت کنید، قبل رابطه مرد باید دوش آب سرد بگیره، زن خسته و افسرده و مضطرب نباشه و ....
منم درگیر این حرفتم آیا درسته یان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.