من سه روز از پریودم گذشته بود جلوگیری نداشتیم و حامله شدم،دیروز انتی احتمال دختر داد،،اینکه روز تخکم گذاری نباید اقدام کنی اره تاثیر داره اون دو سه روز احتمال پسر بودن بیشتره،،،از نظر علمی یجا خوندم نوشته بود اسپرم پنج روز زنده میمونه،حالا اسپرم دوتا کروموزم xوy داره، x ک اگ با تخمک لقاح پیدا کنه دختر میشه عمرش پنج روزه و y ک لقاح پیدا کنه پسر میشه عمرش سه روز ، حالا وقتی قبل اینکه تخمک ازاد بشه اقدام کنی مثلا سه چهار روز قبلش دیگ تا وقتی ک تخمک ازاد بشه عمر کروموزم yتموم میشه و فقطxمیمونه و با تخمک ک اونمx لقاح پیدا میکنن و دختر میشه
من قبل از اوج تخمک گذاری اقدام کردم
اولین روز تخمک گذاری 14سیکل
تو روزهای تخمک گذاری کلا احتمال بارداری بالاست
ربطی ب پسر و دختر نداره
بنظر من ارضا نشدن موثره
بچه اولم چند روز بعد تخمک گذاری که دختره بچه دومم روز تخمک گذاری پسره اونم هر دو فقط با یکبار رابطه
۶ ماه اقدام بودم یهو گرفت و دختر شد خداروشکر 💖
والا من سر هر دو تاشون همون روزهای تخمک گذاری اقدام کردم هیچ فرقی نداشت روشهامون فقط اولی دختر شد دومی پسر بنظرم هر چی خدا بخواد همون میشه
من سه چهار روز بعد از تموم شدن پریودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.