۶ پاسخ

گوگل علیه سلام...بزن سرچ کن همه رو بهت میگه‌‌...

اشتباهت اینه از دکتر نپرسیدی

تقریبا وسط های سیکل میشه حالا وسط سیکل رو چجوری حساب کنی اولین روز پریود قبلیت تا اولین روز این پریودت مثلا ماه گذشته یکم شدی این ماه هم یکم تو پریودت ۳۰ روز است و حال و حوش ۱۵ ام باید اقدام کنی .
یه کاری بکن برنامه یک زن رو نصب کن پریود هات رو ثبت کن اون نشون میده روزهای باروری یا همون تخمک گذاری کی هست اون روزا یه روز درمیان رابطه داشته باش

برنامه یک‌زن رو دانلود کن توش تاریه پریودی و چند روزه بودن دوره ات وارد کن بهت روز تخمک‌گذازی رو میگه

ولی طبق علم باید از ۲۶ خرداد این ماه تا ۱ ،۲ تیرماه یک شب درمیون رابطه داشته باشی

روز پریود ماه قبل ات رو هم بگو حساب کنم

سوال های مرتبط

مامان امیدمن مامان امیدمن ۳ سالگی