ممکنه کاذب باشه چون یه چهار پنج روز مونده تا موعدم

تصویر
۱۶ پاسخ

چ مثبت قشنگی عزیززززم عالیه برو آزمایش بده الهی همه ی ما چشم انتظارا اینجوری معجزشو ببینیم

چقدر زود فهمیدی🥰

مبارک عزیززززمممم مثبته

علامت چی بود

مبارکه عزیزم💗
نه مطمعنا کاذب نیست این
دقیقا عین تست منه😃برای منم سه روز مونده به موعدم بود

مثبت داره داد میزنه خواهر
مبارکت باشه❤️😍
کاذب کجا بود

قبل اينا هم تست دادي؟

نه دیگه سه تااا به این مثبتییی
مبارکههه🥹

مبارکه گلم

نه کاذب نیست حتی اگه آمپولم زده باشی الان اثرش رفته

مبارک باشه عزیز دلم برامنم دعاکن

😍😍نه بنظرم این کاذب نمیتونه باشه مبارکه

نه بابا مباركه منم يه هفته مونده لاوين رز مثبته ولي مديكور هنوز تست ندادم

آمپول زدی؟اگه نه که فکر نکنم کاذب باشه۳تا

نه دیگه خیلی هم مثبت واضحه
مبارکه عزیزم

ن اینا خییییلی مثبتن خیالت راحت
کاش این ماه منم بعد۱۲سال از چشم انتظاری دربیاپ

سوال های مرتبط

مامان شاهان و دخملی مامان شاهان و دخملی هفته بیست‌وپنجم بارداری
nazi nazi قصد بارداری
مامان معجزه خدا💙💙💙 مامان معجزه خدا💙💙💙 ۲ ماهگی