من برای دخترم گرفتم ناگفته نمونه چون خودم دوست داشتم واسش خریدم😂😂
من گرفتم لاماشه خیلی گوگوله
نه
واکر با راکر فرق داره
سر سیسمونی دخترم اسب راکر خریدم یه دونه ام مبل بچه وه خیلی گوگولی کرد اتاقو
من برا پسرم نخریدم با رو رویک راه افتاد مثل واکر باهاش رفت برا دخترم نمیخرم دیگ
من نمیخوام بگیرم
از چند نفر شنیدم کاربردی نداشته و بچها دوسش نداشتن
اره من گرفتم از روروئک خیلی بهتره
اره با پلی جیم با همه
من میخام بگیرم چون خودم خوشم میاد😂🤦♀️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.