دوستان تو اسباب بازی راکر گرفتید؟

۱۰ پاسخ

من برای دخترم گرفتم ناگفته نمونه چون خودم دوست داشتم واسش خریدم😂😂

من گرفتم لاماشه خیلی گوگوله

نه‌‌‌‌

واکر با راکر فرق داره

سر سیسمونی دخترم اسب راکر خریدم یه دونه ام مبل بچه وه خیلی گوگولی کرد اتاقو

من برا پسرم نخریدم با رو رویک راه افتاد مثل واکر باهاش رفت برا دخترم نمیخرم دیگ

من نمیخوام بگیرم
از چند نفر شنیدم کاربردی نداشته و بچها دوسش نداشتن

اره من گرفتم از روروئک خیلی بهتره

اره با پلی جیم با همه

من میخام بگیرم چون خودم خوشم میاد😂🤦‍♀️

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وششم بارداری
مامان نورا مامان نورا ۱ ماهگی