تا وسط یا آخر 4ماه
اون بخاطر سرمازندگیه بدنه منم همین بودم سه چهار صبح زرداب میوردم، مامانم بهم زنجبیل و دارچین تو چایی داد خوبم کرد، فقط گرمی تو بارداری زیادش خوب نیس خیلی احتیاط کن
الان دقیقا چند هفته چند روزته؟
من انتی رفتم همون روز و فرداش حالت تهوع داشتم
از اول بارداری تا سونو انتی حالم همیشه بد بود
دوسه روز بعدش خوب شد ان شا الله موندگار باشه
پسر داری؟؟
منم مث شما بودم
دکتر قرص ویتامین B6 تجویز کرد برام
توی بارداری دختر بیشتر طول میکشه عزیزم ولی پسرا معمولا تا ۱۷ هفته نشده تهوع تموم میشه .البته من اینجوری بودم و شنیدم اینجورین خیلیا .دختر ی کم سخته تهوع هاش بیشتر از پسره و حتی دیدم کسایی ک تا آخرم تهوع داشتن البته کم پیش میاد
منممممممم
شربت معده بخور خوب میشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.