۱۶ پاسخ

من تا الان دو سه بار زرد آب بالا اوردم صبحونه تو زود بخور صبح ها وقتی گشنه میمونی زرد آب بالا میاد

برا منم تازه شرو شده😢 صبح ها که پا میشم حالت تهوع دارم ولی باید ناشتا قرص تیروئید بخورم و تا نیمساعت چیزی نخورم. دیروز دو بار بالا آوردم. زردآب بالا آوردن خیلی سخته انگار زهره😭

من صبحا ک بیدار میشم گشنمه بعضی وقتا اچنجوری ام

خوش اومدی ب جمع ما من سر دخترم ک دقیقا تا روز زایمانم داشتمش سر این گل پسر از ۸ هفته دارمش تا الان نمیدونم کی تموم میشه😭

تازهههه شرو شده برا من چند روزی هست پروژه ی زردآب شرو شده
تا قبل اون با بوی غذا و غذا خوردن بالا میاوردم الان بیدار میشم اول زرداب بالا میارم بعد تازه دست و صورتمو میشورم

من ۳ ماه همش زرد اب میارم بالا😭

منم دو دفعه بالا اوردم زرد بود😑😑😑تلخم بود

منم روزایی ک خیلی می خوابیدم اینجوری میشدم یک هفته ای ادامه داشت بعدش خداروشکر خوب شدم

شمامم انشاالله زودتر بهتر بشی

خوش آمدی عزیزم به جمع ما😂

منم دیروز زرداب بالا آوردم ینی خیلی سختهههه

لعنت ب تهوع😓😶

زرداب چیه؟ منظورتون میشه همین گلو ترش میکنه؟

نذار گرسنه بشی

م از اول دارم زردآب بالا میارم گلوم زخمه دیگه

دیگه بایدبهتربشی که

واسه من تا هفته پیش ادامه داشت الان بهترم یکم

سوال های مرتبط

مامان پرنسس🩷 مامان پرنسس🩷 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان انشالله دختر مامان انشالله دختر هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان پسرم🐣👶🏻 مامان پسرم🐣👶🏻 هفته بیست‌ویکم بارداری