چند هفته قلب بچه تشکیل میشه

۱۱ پاسخ

اصولاً میگن ۷ هفته ولی چون گاها لقاح دیر میگیره باید ۸ هفته و دو روز بری سونوی قلب

من شیش هفته❤

۸ هفته باید بری سونو میگه تشکیل شده یا خدایی نکرده برو هنوز تشکیل نشده ولی از ۷ کامل تشکیل میشه

6 هفته 6 روز رفتم تشکیل شده بود

من دقیقا 6هفته تمام رفتم شکر خدا تشکیل شده بود

از ۶ و نیم هفته ب بعد ،میتونی تیتراژ بتا بدی برای رشد جنین. ۷ هفته برو برای سونو

من شش هفته و پنج روز رفتم

شیش به بعد
نه هفته برو

۶ تا ۹ هفته برای تشکیل قلب چنین بستگی به جنین و رشد اون زمان نطفه گرفته داره

از ۶ هفته تشکیل میشه تا ۱۰ هفته بهتره تو هفته ۸/ ۹ بری واسه سونو زود نرو

فکرکنم ۶هفته به بالا

سوال های مرتبط

مامان فندوق👼 مامان فندوق👼 هفته هجدهم بارداری
مامان مریمی مامان مریمی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩷ثناویاسین💙 مامان 🩷ثناویاسین💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان سپهر💙👶 مامان سپهر💙👶 هفته بیستم بارداری
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته دوازدهم بارداری
مامان ماندانا مامان ماندانا هفته نهم بارداری
مامان محمد سدیس مامان محمد سدیس ۶ ماهگی
مامان مهیار مامان مهیار هفته چهاردهم بارداری
مامان معجزه الهی مامان معجزه الهی ۳ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیستم بارداری