اصولاً میگن ۷ هفته ولی چون گاها لقاح دیر میگیره باید ۸ هفته و دو روز بری سونوی قلب
من شیش هفته❤
۸ هفته باید بری سونو میگه تشکیل شده یا خدایی نکرده برو هنوز تشکیل نشده ولی از ۷ کامل تشکیل میشه
6 هفته 6 روز رفتم تشکیل شده بود
من دقیقا 6هفته تمام رفتم شکر خدا تشکیل شده بود
از ۶ و نیم هفته ب بعد ،میتونی تیتراژ بتا بدی برای رشد جنین. ۷ هفته برو برای سونو
من شش هفته و پنج روز رفتم
شیش به بعد
نه هفته برو
۶ تا ۹ هفته برای تشکیل قلب چنین بستگی به جنین و رشد اون زمان نطفه گرفته داره
از ۶ هفته تشکیل میشه تا ۱۰ هفته بهتره تو هفته ۸/ ۹ بری واسه سونو زود نرو
فکرکنم ۶هفته به بالا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.