خانما قلب بچه بعد چند هفته تشکیل میشه ؟

۷ پاسخ

من ۶ هفته و ۵ روز بودم رفتم سونو تشکیل شده بود

دیگ ۷هفته برو

بنظرمن اکثرامیگن‌زودتر۸ هفته نرید. ک یبار خدانکرده استرس نگیرید

تا 8 هفته تشکیل میشع

معمولا ۷

دکتر من گفته هفت هفته برو

۷یا۸هفته

سوال های مرتبط

مامان 🩷ثناویاسین💙 مامان 🩷ثناویاسین💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان محمد سدیس مامان محمد سدیس ۶ ماهگی
مامان فندوق👼 مامان فندوق👼 هفته هجدهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته دوازدهم بارداری
مامان حلما و پسری🍭🍬 مامان حلما و پسری🍭🍬 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مریمی مامان مریمی هفته سی‌وششم بارداری
مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان سپهر💙👶 مامان سپهر💙👶 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته دوازدهم بارداری
مامان ماندانا مامان ماندانا هفته نهم بارداری