مامانا چند هفته به بعد قلب تشکیل میشه؟؟

۱۱ پاسخ

دلم بعضی وقتا تیر می‌کشه طبیعیه؟؟؟
لکه اینا هم ندارم

یه سریا ۶ هفته یه سریا نه ۷ ۸ یا ۹

از ۶ تا ۸ نهایت تا ۹

میدونید چی خوبه برای تشکیل قلب بچه آدم بخوره
من خرما شنیدم میگن خوبه

من سر بچه اولم دکتر گفت تا ده هفته میشه صبر کرد

گفت همه چی خوبه دکتر

من امروز رفتم ساک بارداری خیلی کوچولو بودش 🥲🥲

عزیزم قلبش که تشکیل شده چرا میگن الان نری سنو چون ظربانش ضعیفه 7هفته باید بری سنو برای ظربان قلبش که بشنویی

من ۶ هفته و ۴ روز تشکیل شده قود

من ۶ هفته رفتم تشکیل شده بود

میگن از ۶ تا ۸ هفته باید تشکیل شه

سوال های مرتبط

مامان حامی👼💙 مامان حامی👼💙 هفته چهاردهم بارداری
مامان ماندانا مامان ماندانا هفته نهم بارداری
مامان معجزه الهی مامان معجزه الهی ۳ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیستم بارداری
مامان علی سام مامان علی سام ۵ ماهگی
مامان هامین🐳هیراد مامان هامین🐳هیراد هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجوی ممد💙 مامان جوجوی ممد💙 هفته نوزدهم بارداری
مامان حلما مامان حلما هفته پانزدهم بارداری
مامان فندوق👼 مامان فندوق👼 هفته هجدهم بارداری