منظورتون از زیر میزی همون پول چاقو هست که دکتر میگیره ما تو تبریز بهش میگیم (پیچاق پولی) همه دکترا هم میگیرن رد خور نداره🫥
اعظمی شنیدم الان ۲۰ میگیره
هیشکی مث سیمین زندیه نیس
هم مهربونه
هم دستش ماشالا خیلی سبک و خوبه
اصلانم زیر میزی نمیگیره
مطبش اول عطاران ساختمان مینو طبقه اوله
بهت حتمااا پیشنهاد میدم بری پیشش
دکتر اعظمی و دکتر صمدی اصلا زیر میزی نمیگیرن
ولی بیمارستان هزینه داره
تهران؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.