خانمای قمی
دکتری معرفی کنید زیرمیزی کم بگیره برای سز

۵ پاسخ

منظورتون از زیر میزی همون پول چاقو هست که دکتر میگیره ما تو تبریز بهش میگیم (پیچاق پولی) همه دکترا هم میگیرن رد خور نداره🫥

اعظمی شنیدم الان ۲۰ میگیره

هیشکی مث سیمین زندیه نیس
هم مهربونه
هم دستش ماشالا خیلی سبک و خوبه
اصلانم زیر میزی نمیگیره

مطبش اول عطاران ساختمان مینو طبقه اوله

بهت حتمااا پیشنهاد میدم بری پیشش

دکتر اعظمی و دکتر صمدی اصلا زیر میزی نمیگیرن
ولی بیمارستان هزینه داره

تهران؟

سوال های مرتبط