نه بابامبارکه عزیزم انشالله بادل خوش وسلامتی خوش خبرباشی
نهمشکلی نیست استرس بده فقط بزاربگذره بروسونو
منم برممیترسم منفی بشه بخوره توذوقم من ده روز جلوانداختم خب شک کردم بعدچندروزتست زدم مثبت شد البته خط تی کمرنگترازسی هست ولی تابحال مثبت نشده منم برم بتابدم خیال خودموراحت کنم
من درخاست دادم منم برم ازمایش اخه خیلیاتست میزنن مثبته بدازمنفی استرس ادمومیکشه
جواب ازمایشت وگرفتی عزیزم انشالله خیره
مبارکه عزیزم مثبتی😍
خدایا از این معجزه ها ب همه چشم انتظار نشون نده خیلی منتظریم
فقط سینتون درد میکنه؟یا دل درد پریودی هم دارید؟
انشاالله که باردارید
وااااا پس چرا پریود شدی؟؟خبر بده بهمون که چیشد وقتی آزمایش دادی😮
مبارکه
مثبته عزیزم مبارکه
مثبته
مثبته مبارکه عزیزم😍
مبارکه مثبته دا
الان بتاهم بدی هورمونت بالاست مثبت میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.