مطمن هستید این هزینه رو بکنید بعد هم سایزش بشه هم حساسیت نداشته باشه ؟
سایز یک کلاً ۴۰ روز استفاده میشه. ۴ بسته کافیه.
سایز ۲ و ۳ معمولی استفاده میشه.
سایز ۴ یه عالمه استفاده میشه. خیلی بگیر.
سایز ۵ هم متوسط. روی سایز ۵ من پسرم رو از پوشک گرفتم دو سالش بود. ولی اگه بخوای ۳ سالگی از پوشک بگیری، سایز ۶ هم استفادهش میشه.
به تاریخ انقضاش هم دقت کن که تا پایان دو سالگی منقضی نشه.
سایز ۴ خیلی بگیر.
با فروشنده هم طی کن که اگه خدایی نکرده به این مارکی که میگیری حساسیت داشت، بتونی بیاری عوض کنی. و یا اینکه مثلا سایز ۲ استفادهش نشده پس بدی، ۳ برداری
از سایز ۱ یه بسته کافیه چون سر ۴۰ روزگی بچه جثسش بزرگ میشه
از سایز ۲ ،۲ تا ۳ بسته دوبل بخر
اما از سایز ۳ ب بعد باید زیاد بگیری
بچه خواهرم تو ۴ ماهگیش سایز ۴ میزد الان ک هنوز ۱ سال کامل نشده سایز ۵ فک کنم میزنه
چون اندام بچه با بچه خیلی فرق داره
ولی من سر جفت بچه هام از سایز ۱ همون یک بسته دوبل خریدم از سایز ۲ هم ۲ تا ۳ بسته دوبل خریدم
اما از سایز ۳ ب بعد خیلی بستگی ب اندام بچه داره
از همه کمتر ۱و ۲ ولی ۳ تا سه ماه و ۴ و۵ خیلی زیاد
هر ماهی از هر سایزی ۴بسته بکیر
سایز 5 که بیشتر بدردت میخوره
4 . 2 هم بیشتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.