سلام میشه این سنو رو برام تفصیر کنید

تصویر
۲ پاسخ

تنبلی تخمدان داری
بقیه اش همه نرماله
یه کیست هم هست که دکتر روش نظر میده
اما چون خیلی کوچکه مشکلی نداره

تنبلی تخمدان نداری فقط یک کیست هست که با دارو رفع میشه

سوال های مرتبط