انومالی چقدر بود وزنش ؟
من ۳۲۰ زده

۱۳ پاسخ

مطمئنی درست دیدی؟ ماشالله وزنش زیاده
معمولا تا ۲۶۰ شنیدم
برای شما خیلی بیشتره

مطمنی تو 17 هفته و شش روز این وزن جوجه بوده؟شاید 230 بوده ، دیابت و قند نداری؟

۱۸ هفته و ۵ روز وزنش ۲۵۰

۲۳۰ گرم♥️

من ۱۹ هفته و ۵ روز ۳۱٠ بود

من ۱۷ هفته ۶ روز ۲۰۱ گرم بود

من ۱۸ هفته و ۶ روز
۲۵۰ گرم

ماشالله عالیه برای من ۲۱۴ بود دقیقا ۱۷ هفته و ۶ روز رفتم

من ۱۸ هفته ۲۱۰ بود

۲۱۹ بود واسه من

چند هفته بودی؟ بستگی داره چند هفته رفته باشی من دقیق ۱۸ هفته بودم ۲۲۰ گرم بود

ماشاالله😂من ۱۷ هفته رفتم ۱۶۲ گرم بود
ظریف مریفه دخملم😉😍😂

۲۲۱بود

سوال های مرتبط

مامان فاطمه جانم🩷 مامان فاطمه جانم🩷 هفته سی‌وسوم بارداری