هیچکاری نمیتونی بکنی چون زردی اصلا هیچ ربطی به خوراک نداره
میگن به گروه خونی مربوطه و ربطی به خوراک نداره
عزيزم همه بچه ها وقتي به دنيا ميان زردي دارن بعضيا اونقدر كمه نشون نميده بعضيا هم زود ميره بالا از تجربه خودم سر پسرم اينه كه قبلش چندان مهم نيست اما وقتي ني ني دنيا اومد تغذيه خودتون مهمه اصلا چيزاي گرمي نخوريد خوراكياي خنك بخوريد ليمو شيرين كاسني خاكشير كره حيواني و اينا رو نخوريد جوجه ابپز بخوريد يا كبابي اونم كم نمك مدام بهش شير بديد و تونستيد شير خشك هم با قاشق يا سرنگ يا قطره چكون بديد . لباس گرم تنش نكنيد بذاريد خنك باشه تا ادار و مدفوع كنه . جوراب و دستكش و كلاه كلا ممنوع هست
نصف لیوان عرق کاسنی با آب مخلوط کن بخور
زیاد نخوری چون انقباض میاره
از همین هفته روزی یک یا نصف استکان عرق شاطره بخور و یکم ب شیکمت بکش
بعد صبح پنج ده دقیقه ای بزار آفتاب بخوره ب شیکمت
زن داداشم برا بچه دومش اینکار رو کرد زردی نگرفت ...حالا منم تو ماه هشت برم همین کار رو انجام میدم امیدوارم جواب بده
عرق بید کاسنی
آب هندونه
تخم شربتی
گرمی نخوری . لباس زرد هم تنش نکنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.