ازمایش قندم ببنید
قندم بالاعه؟؟؟

تصویر
۷ پاسخ

واسه منم ۹۵بود ناشتام گفت بالاست قرص متفورمین میخورم هرشب بعد غذا

بالاست

ناشتا خانم باردار باید زیر ۹۲باش بالاعه بقیه ش همین حتما دکتر غدد یا داخلی مراجعه بشه

ناشتا من ۹۵ بود گف بالاس باید زیر ۹۰ باشه

بله عزیزم قندتون بالاست

اره عزیزم بالا بعد یک ساعت و بعد ۲ ساعتت بالا بوده

ناشتا لب مرزه بقیه بالاست

سوال های مرتبط

مامان shahan♥ مامان shahan♥ ۱ ماهگی
مامان پسري مامان پسري هفته سی‌وچهارم بارداری