۱ پاسخ

من پوشک کردم یه ماه موقع پی پی پوشک کردم الان ۲ماهه خودش راحت پی پی میگه میره دستشویی تو اون یه ماه خیلی باهاش حرف زدم با خودم بردم بابا باباش رفت تا بلاخره خودش گفت پوشک نکن من از یبوست ترسیدم مجبور شدم پوشک کنم

سوال های مرتبط