۹ پاسخ

پسرمم ایطوره نمیدونم والا هی با دستم درش میارم باز میره داخل

طبیعیه منم پسرم همینطور بود دکتر گفت ما به این مدل میگیم عدسی بزرگتر بشن چربی های شکمی و رون آب میشه درست میشه

اره پسر منم اینجوریه

طبیعیه
فقط بیارش بیرون ک چسبندگی نگیرع

بله طبیعیه باید هربار پوشک عوض میکنی پوستش و بدی عقب چرب کنی که چسبندگی نگیره

اگه بچتون تپلم هست به اونم مربوطه

طبیعیه بزرگتر شن درست میشه

عزیزم کجای شاهرودی من مهمونم اینجا .اگه نزدیکی بریم پارک با بچه ها

عه سوال منم بود 😑بعد ختنه اینجوری شده
نمیفهمم چرا همچینه

سوال های مرتبط

مامان محمدطاها مامان محمدطاها ۱ سالگی