۶ پاسخ

پمادی هست که نیاز به شست و شو نداشته باشه ؟

پمادبزن حتماگلم آب روآتیشه زودخوب میشه

منم بارداری اولم تا ۱۰ روز درد داشتم بعدش خوب شد کم کم

پماد تتراسایکلین چشمی بزن

من خون می اومد چه عذابی کشیدم پماد شقاق سینه زدم خیلی بهتر شد بچم نوکش رو می‌گرفت درصورتی که باید از هاله هم تو دهنش باشه تا زخم نشه

پماد شقاق سینه هیدرودرم بزن ی لایه ضخیم بزار هوابخوره

سوال های مرتبط