پمادی هست که نیاز به شست و شو نداشته باشه ؟
پمادبزن حتماگلم آب روآتیشه زودخوب میشه
منم بارداری اولم تا ۱۰ روز درد داشتم بعدش خوب شد کم کم
پماد تتراسایکلین چشمی بزن
من خون می اومد چه عذابی کشیدم پماد شقاق سینه زدم خیلی بهتر شد بچم نوکش رو میگرفت درصورتی که باید از هاله هم تو دهنش باشه تا زخم نشه
پماد شقاق سینه هیدرودرم بزن ی لایه ضخیم بزار هوابخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.