۴ پاسخ

منم امروز ۲۰ سیکلمم همین درد هارو دارم انشالله هر دو بارداریم البته من فوک سینه هام هم حساس شده

چجوری خوردی لتروزول. رو. حتما باید بعد خوردنش آزاد سازی بزنیم ؟.

عزیزم انشالله که باردار باشی
منم این ماه لتروزول خوردم و امروز ۱۳ سیکل هستم.دکترم این ماه فقط لتروزول داد گفت پریود بعدی ۱۳ سیکل برم پیشس دوباره
لتروزول که خوردی امپول یا چیز دیگه ام دکتر داد یا نه فقط لتروزول؟

علائم بارداری هم می تونه باشه عزیزم من خودم این طوری بودم ولی دل درد پریودی هم داشتم باکمر درد
باید صبر کنی تا موعدت ان شاالله که باردار باشی

سوال های مرتبط