۳ پاسخ

سلام عزیزم ببخشید اینجا پیام میزارم برات ...بچه شما به شربت زینک حساسیت داشت ؟چجوری شده بود ؟ممنون میشم جواب بدی

۳۸ دیگه تب بالاس باید حواست باشه

۳۷.۵

سوال های مرتبط