۶ پاسخ

خوبه عزیزم بچه بدنیا میاد چقدر پی پی میکنه و ورمش میخوابه..اگه با شیر خودت سیر میشه نده بدی شیر خودتو نمیخوره دیگه

موقعی ک بدنیا میان ورم می‌خوابه یخورده وزن کم میکنن و از پنج شیش روزگی شروع میکنن به وزن اضافه کردن تند تند شیر بده الان نرماله وزنش

ورم هست بعذ میخوابه ک‌کم میشن و مجدد وزن میگیرن والان اوکیه وزنیش

تو دو هفته به این نتیجه رسیدی بچه شیرخشک لازم داره؟ 🙂

وزنش خوبه نگران نباش

دکتر به من گفت معمولا بچها وقتی بدنیا میان ده روز اول وزن کم می‌کنن و ده روزگی به وزن تولدش میرسن و از اونجا به بعد باید روزی ۲۵ تا ۳۰ گرم اضاف کنن
که پسر شما به نسبت خوبه

سوال های مرتبط