نه جای خوب رفته باشی صد درصده
جای معتبر برو حتما
دخترخالم آنومالی هم رفته بود سیسمونی واستند اسم و همه چی دخترونه خریدن بعد ک بدنیا اومد پسر بود
درسته سالم بودنش مهمه ولی تو ذوق خوردنش هیچی تازه یکی یکی سیسمونی رو ببری تعویض اگهههه قبول کنن هم هس🤦♀️
والا نمیدونم دخترخاله همسرم هرجا میرفت تا آخر بهش گفتن دختره بعد زایمان کرد پسر بود بچش
بله صدرصده عزیزممم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.