سلام جنسیت تو انومالی صد درصده تغییر که نمیکنه
؟؟

۴ پاسخ

نه جای خوب رفته باشی صد درصده

جای معتبر برو حتما
دخترخالم آنومالی هم رفته بود سیسمونی واستند اسم و همه چی دخترونه خریدن بعد ک بدنیا اومد پسر بود
درسته سالم بودنش مهمه ولی تو ذوق خوردنش هیچی تازه یکی یکی سیسمونی رو ببری تعویض اگهههه قبول کنن هم هس🤦‍♀️

والا نمیدونم دخترخاله همسرم هرجا میرفت تا آخر بهش گفتن دختره بعد زایمان کرد پسر بود بچش

بله صدرصده عزیزممم

سوال های مرتبط

مامان دخملم

🥰💕 مامان دخملم 🥰💕 روزهای ابتدایی تولد