سلام خانوما میگم جنسیتی که تو سلفری نوشته دقیق دیگه؟
تو آنومالی تغییر نمیکنه ؟

۱۳ پاسخ

آره درسته

معمولا از صددرصد نود درصدش درسته

من که آزمایش سلفری دادم درست بود اما دو نفر رو میشناسم که جواب سلفری اشتباه شدهدبود

دیدی گفتم دخملهههه برو خوش باش

برا من زده بود پسر تو سلفری انومالی ام همون بود البته انتی ام گفت پسر

بله کاملا درسته

برای من که بچه اولم گفتن دختر الانم دخترم خداروشکر ۴ سالشه

فدات

مال منم زد دختر دختربود

جنسیت درسته

جنسیت چی بود ؟

ن عزیزم

نه گلم سلفری خطا نداره

سوال های مرتبط

مامان مامان پسرم🥹❤️ مامان مامان پسرم🥹❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان دنیا مامان دنیا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان گلی مامان گلی روزهای ابتدایی تولد