۴ پاسخ

زایمان من سزارین هستش ولی هرروز شربت خاکشیر و تخم شربتی میخورم دیگ چیکار میکنه نمیدونم

یه ده روز ب زایمان تخم شربتی هم بخور لیز کنه

با اب و شکر بخوری خوبه اگه برای باز شدن دهانه رحم میخای

نمیدونم تاثیر داره یان .ولی من هرروز شربت خاکشیر میخورم خیلی دوس دارم

سوال های مرتبط

مامان عشق دلم(آرتین ) مامان عشق دلم(آرتین ) هفته پانزدهم بارداری
مامان نیلا 🫶 لیانا مامان نیلا 🫶 لیانا روزهای ابتدایی تولد