زایمان من سزارین هستش ولی هرروز شربت خاکشیر و تخم شربتی میخورم دیگ چیکار میکنه نمیدونم
یه ده روز ب زایمان تخم شربتی هم بخور لیز کنه
با اب و شکر بخوری خوبه اگه برای باز شدن دهانه رحم میخای
نمیدونم تاثیر داره یان .ولی من هرروز شربت خاکشیر میخورم خیلی دوس دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.