من فاطمیه.دکتر خوانساری
سزارین کردم دیگه ۷ روز پیش
عزیزکدومبیمارستانزایمانکردی؟؟
فقط من امروز ۷ روزمه
خیلی خوبه
خشک و خنک نگهش دار
نزار عرق کنی که پدرت در میاد
خوبه،تازه دوروزه دیگه
خدا کمکت کنه خواهر. نه خوبه باصابون بچه وشسوار خشک کن ده روز باز مکنن
من نمیدونم ولی ظاهرش خیلی خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.