خانوما بنظرتون وضعیت بخیه من چطوره

تصویر
۹ پاسخ

من فاطمیه.دکتر خوانساری

سزارین کردم دیگه ۷ روز پیش

عزیزکدوم‌بیمارستان‌زایمان‌کردی؟؟

فقط من امروز ۷ روزمه

خیلی خوبه

خشک و خنک نگهش دار
نزار عرق کنی که پدرت در میاد

خوبه،تازه دوروزه دیگه

خدا کمکت کنه خواهر. نه خوبه باصابون بچه وشسوار خشک کن ده روز باز مکنن

من نمیدونم ولی ظاهرش خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان دخمل نازم مامان دخمل نازم ۱ ماهگی
مامان رایان و ایرن مامان رایان و ایرن ۵ ماهگی
𝒁𝒆𝒚𝒏𝒂𝒃♡ 𝒁𝒆𝒚𝒏𝒂𝒃♡ قصد بارداری