سلام بچه ها خوبین ؟؟هزینه ازمایش گلوکز چقدره ؟؟

۸ پاسخ

بهداشت مرکزی رفتم
رایگان بود

من ۵۵۰شد

بیمه تامین اجتمایی آزمایش گلوکز تیروئید و ادرار ۷۰۰

من به است مرکزی دادم ۶۰تومن

مگه بهداشتم انجام میده؟

بهداشت رایگانه

من بهداشت انجام دادم رایگان شد
هم آزمایش گلوکز بود هم عفونت

واس من شد500
بیمه تامین البته یکی دوتاش ازاد حساب شدن

سوال های مرتبط

مامان تبسم و علیهان مامان تبسم و علیهان ۲ سالگی
مامان ماهلین🌸 مامان ماهلین🌸 روزهای ابتدایی تولد
مامان دلماه🌙🫀 مامان دلماه🌙🫀 ۴ ماهگی
مامان سه تفنگدار مامان سه تفنگدار ۱ ماهگی
مامان نی نی گوگولی مامان نی نی گوگولی ۱۰ ماهگی
مامان آیتک قوقولی🥰 مامان آیتک قوقولی🥰 ۷ ماهگی
مامان برديا مامان برديا ۴ ماهگی
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا هفته سی‌وپنجم بارداری