دوستان پستونک و شیشه شیر چی پیشنهاد میدین ک خوب باشه؟؟

۸ پاسخ

من شیشه شیر دکتر براوون گرفتم پستونک اونا

من شیشه شیر دکتر براون خریدم پستونک هم احتمالا اونت بگیرم

اگر میخوای شیر خودتم در کنارش بدی اونت بگیر اگر فقط شیر خشک دکتر براوونز

پستونک اونت
شبشه هم ی معمولی شیشه ای بگیر اگ دیدی شیرخشکی شد دکتر برون بگیر

من شیشه شیر اونت گرفتم ولی پستونک بیبی لند ارتودنسی خریدم

پستونک و شیشه شیر اونت خریدم
کلی نظرات رو خوندم اونت بهتر از همشون بود

من اونت گرفتم
دکتر برون هم خیلی رضایت داره

اونت چیکو دکتر براون

سوال های مرتبط