مامانا ۳۶ هفته هستم موبر بزنم رو بیکینی مشکلی نداره؟!🥴

۲ پاسخ

من از اول بارداری فقط با موبر شیو میکنم نه‌ مشکلی نیست فقط اونجا و دستمال بزار نسوزی و با اینه بزار

ی موقع میسوزی چون خوب دید نداری اون پایین پوست هم نازک تر شده

سوال های مرتبط